İletişim Başkanlığı, Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın Endonezya Cumhurbaşkanı Subianto ile bir telefon görüşmesi gerçekleştirdiğini duyurdu.

Liderler, Türkiye ile Endonezya ikili ilişkilerini, bölgesel ve küresel konuları ele aldı.

Cumhurbaşkanı Erdoğan, İran’a yönelik saldırılarla başlayan ve Körfez ülkelerine ulaşan şiddet sarmalından bir an önce çıkılması gerektiğini, Türkiye’nin diplomatik çözüm için gayretlerinin aralıksız sürdüğünü ifade etti

Polonya Başbakanı Tusk'tan, Ankara'daki NATO Zirvesi öncesi "birlik" çağrısı
Polonya Başbakanı Tusk'tan, Ankara'daki NATO Zirvesi öncesi "birlik" çağrısı
İçeriği Görüntüle

Cumhurbaşkanı Erdoğan, İsrail’in Mescid-i Aksa’ya yönelik tacizlerinin kabul edilemeyeceğini, İsrail’in, İslam’ın ilk kıblesine girişleri engelleyerek geleceğini tehdit altına almasına karşı Müslüman toplumların sessiz kalmamasının önemli olduğunu belirtti

Görüşmede Cumhurbaşkanı Erdoğan, Endonezya Cumhurbaşkanı Subianto’nun Ramazan Bayramı’nı da tebrik etti

Muhabir: Özge Koçak