Antalyaspor A.Ş Başkanı Rıza Perçin ve Antalyaspor Kulübü Başkanı Mustafa Ergün, Döşemealtı Atilla Vehbi Konuk Tesisleri’nde düzenlenen toplantıda basın mensuplarıyla bir araya geldi. 11 yıl aradan sonra küme düşen Antalyaspor’da tepkilerin odağındaki Ergün ve Perçin, takımın son durumu, ödemeler, borç, başkanlık ve istifa noktasındaki sorulara cevap verdi.

“FİLM MUTSUZ SONLA BİTTİ”

Antalyaspor A.Ş Başkanı Rıza Perçin, Antalyaspor için filmin mutsuz sonla bittiğini söyledi.

Türkiye Kadın Golbol Milli Takımı yarı finalde Çin’e yenildi
Türkiye Kadın Golbol Milli Takımı yarı finalde Çin’e yenildi
İçeriği Görüntüle

Şehirden özür dileyen Perçin, “İçimiz yansa da mutsuz son ligden düştük. Bunun çok sebepleri vardı. Bırakıp çekip gidebilirdik. İsmi konuşulan oyuncumuzun ödemesi vardı. Üzüntümüzü yaşayamadan bu işi hallettik. Hem boşa çıkacaktı oyuncunun, ödeyemezsek haklı fesih olacaktı. Bir hafta sonra başka takımla idmana çıkabilecek. Sağdan soldan para bulduk. 3 gün sonra başka futbolcunun ihtarı vardı. Onun için seferber olduk. Bayramda bile buradaydık. Bırakıp gidebilirdik. 6 milyona yakın para ödedik. Burada gelir yok. Haklı fesih olayları var. 3 maaş geriden gidiyoruz. Dün yabancılara bir maaş ödedik” diye konuştu.

Adsız Tasarım (61)

“FIFA’DAN SARI KARTLIYIZ”

Perçin, FIFA’dan sarı kartlı olduklarını, kırmızı kart yememek için çalıştıklarını kaydetti.

Adana Demirspor’un durumuna düşmek istemediklerinin altını çizen Perçin,“ Buyurun koltuk burada koltuğa yapışmadık. Buyursun gelsinler. Takım düştükten sonra ertesi gün bir karmaşa vardı. FIFA tehlikesi ile karşı karşıyaydık. Bu arkadaşları ikna ettik. Yabancı arkadaşlara dün maaşlarını ödedik hafta için yerli oyunculara paralarını ödeyeceğiz. Ödenmesi gereken para 3-4 milyon avroydu. 1 milyon avroydu acil ödenmesi gerekiyordu, onu ödeyemeyen kulüp 4 milyon avroyu nasıl öderdi. Bize ihtar çeken arkadaşları boşa çıkarmadık. Bunu bertaraf ettik. Önümüzde iki ihtar var” dedi.

“Süper Lig’de kalsaydık, yine gerçeklerin gün yüzüne çıkacaktı” diyen Perçin, kulübün maddi olarak çok zorlandığını belirtti.

19 HAZİRAN İÇİN GENEL KURUL KARARI

Yaptıkları kampanyadan toplanan paranın 311 bin lira olduğunu aktaran Perçin, “Bu camia için birleşme, kavga, seçim, o, bu, bunun zamanı değil. Burası herkesin omuz omuza beraber olması gereken bir yer. Artık beklemenin anlamı yok ayın 19’unda seçimli genel kurul ve mali kurul kararı aldık. Ligde 12’inci sıradayken görevi bırakacağımı söyledim. Kimse gelmedi. Şuan ortalık yıkılıyor istifa istifa diye. Ben o seçimde aday değilim ”ifadelerine yer verdi.

Adsız Tasarım (62)

2 FUTBOLCUYA ACİL ÖDEME

Kenneth Paal ve Giannetti’nin Cuma gününe kadar 700 bin avroluk ödemesi olduğunu dile getiren Perçin, takımın 2 milyon 700 bin avroluk bir ödeme ile transfer tahtasının açılabildiğini kaydetti.

“AYLIK 500 BİN FAİZİ VAR”

Antalyaspor A.Ş.’nin üstünde 420 milyonluk SGK ve vergi borcu olduğunu kaydeden Perçin, “ Ligden düşmenin dışında en büyük kambur budur. Vergi SGK borcunun tamamen temizlenmesi lazım. AŞ’nin vergi ve SGK borcunun sıfırlanmadır. Günlük bir ay önce 500 bin faizi vardı. Önce onun kapanması lazım. 7 Haziran’da kimse yokken şimdi istifa istifa. Ayın 19’unda ben aday olmayacağım ama elimden gelen desteği vermeye devam edeceğim. Ben 30 milyon avroluk takım kurup ligi 6’ıncı sırada bitirip hadi eyvallah diyebilirdim. Ama buna içimiz el vermez. Düşmesek tablo iyine aynıydı ama gelirleri olan bir ligdeydik. Koltuğa yapışmadık, bırakmak istiyoruz” dedi.

SEDAT PEKER’E CEVAP

Perçin, eski başkanlardan Sedat Peker’in eleştirilerine yönelik ise, “ Benim kendisini aramadığımı söylüyor. Aradım, sen yaparsın, toparlarsın ayarlarsın dedi. Nasıl yapalım, edelim bize yol gösterin diye sorduk. Benim aramadığımı söylüyor. Ayıptır sen bari yapma. Belediyeden yardım geliyor sen başkanlık yap. Öyle başkanlığın ben burada babasını yaparım. Orman yandıktan sonra üzerine şey döker gibi hiç doğru değil. Aramadığımı söylemesi yalan” dedi.

Adsız Tasarım (63)

“EN BÜYÜK KORKU BORÇ YÜKÜ”

Antalyaspor’da en büyük korkunun borç yükü olduğunu işaret eden Perçin, aday olmayı düşünen kişiye çağrıda bulunarak, gelsin kendir kadrosunu kursun, hocasını seçsin, çalışmaya başlasın. Bizde destekçisiyiz” ifadelerine yer verdi.

Perçin, hesap.com sponsoruyla ilgili ortaya atılan iddiaların hepsinin yalan olduğunu, KDV dahil 64 milyon TL’ye anlaştıklarını kaydetti.

“2 TRANSFER YAPACAĞIZ”

Antalyaspor’un mışla muşla harcayacak bir dakika zamanı bile olmadığını vurgulayan Rıza Perçin,” Kol kola çıkıp 15-20 gün çok iyi çalışmamız lazım. Bir arkadaşımız gelir bayrağı devir alır. İnşallah birisi gelir biz mecbur kalmayız. Daha atik bir başkanın buraya gelip bir şeyler ortaya koyması lazım. Süper Lig’in en az bütçeli takımıydık. Bırakmak istiyorum. Yine de planlama yapıyoruz. İsmi gecen futbolcular var. Pazar olmazsa bırakmayacağız. İyi teklif olmazsa seneye biz burada olursak bizimle olacaklar. Ayrılıklar olacak. 6 yabancı ile devam edeceğiz. Transfer açtıktan sonra 2 transfer yapmak istiyoruz. Hedefimiz Süper Lig’e çıkmak olacak. 27 Haziran’a takımın kampa hazır olması gerekir” diye konuştu.

KURULACAK TAKIM İÇİN 15 MİLYON AVRO İHTİYACI

A.Ş’nin parayla yönetilen bir yer olduğuna değinen Perçin, “ Mecbur kalırsak saldıracağız. Antalyaspor Kulübü öyle değil. Şuan AŞ’nin 40 milyon avro kulübün borcu var. Öztürk ailesi hariç. Ziraat Bankası’na borcu var. Ödenmeyenlerden sürekli geliyor. Mevcut futbolculara 3-4 milyon avro borç var. 3 milyon avroya yakın dosyalardan dolayı borç var. Kurulacak olan takımada bağlı, vergi sgk, total bu sene 15 milyon avro arası para lazım. İnşallah bu işi başaracağız. Bizler olmasak bile başka yönetim başaracak.” dedi.

“KOLTUĞA YAPIŞMADIK”

Vergi SGK borcu olduğu sürece başkan adayının çıkmayacağını dile getiren Perçin, kendilerinin de koltuğa yapışmadığını, aday olmak isteyenleri beklediklerini, kimse aday olmazsa da ellerini yeniden taşın altına koyacaklarını vurguladı.

Kaynak: Haber Merkezi