A Milli Futbol Takımı'nın Paraguay mağlubiyeti sonrası Dünya Kupası'na erken veda etmesi futbol kamuoyunda büyük hayal kırıklığı yaratırken, Türkiye Futbol Federasyonu Başkanı İbrahim Hacıosmanoğlu'nun turnuva öncesinde yaptığı iddialı açıklamalar yeniden tartışılmaya başlandı.
"KUPAYI ALIP GELECEĞİZ" SÖZLERİ GÜNDEM OLDU
İbrahim Hacıosmanoğlu'nun 1 Nisan 2026 tarihinde yaptığı "Kupayı alıp geleceğiz" açıklaması, milli takımın elenmesinin ardından sosyal medyada yeniden paylaşılmaya başlandı.
SOSYAL MEDYADA BİNLERCE PAYLAŞIM
Paraguay yenilgisinin ardından sosyal medya platformlarında Hacıosmanoğlu'nun açıklamalarına ait görüntüler ve haberler kısa sürede gündem oldu.
Binlerce kullanıcı, milli takımın grup aşamasında turnuvaya veda etmesiyle birlikte federasyon yönetimine yönelik eleştirilerde bulundu.
ERKEN VEDA HAYAL KIRIKLIĞI YARATTI
A Milli Takım, Dünya Kupası'ndaki ilk maçında Avustralya'ya, ikinci maçında ise Paraguay'a mağlup olarak puan alamadan turnuvaya veda etti.
24 yıl sonra Dünya Kupası sahnesine çıkan ay-yıldızlıların grup aşamasında elenmesi, taraftarlar arasında büyük üzüntüye neden oldu.
TEPKİLER FEDERASYONA YÖNELDİ
Turnuvaya erken veda edilmesinin ardından sosyal medyada hem teknik heyet hem de federasyon yönetimine yönelik eleştiriler öne çıktı.




