Üç al biri bedava.
Birincisini al ikincisi yüz de elli indirimli.
Dört al biri parasız.
Şok fiyat, sakın kaçırma.
Aldın aldın...
Müthiş indirim.
Bu fiyata bir daha bulamazsın.
Elli liralık alışverişe şu ürün yarı yarıya.
Bu ürünü alırsan ikincisi bir lira.
Haftanın en ucuz ürünü.
Ayın indirimli ürünü.
Kapatıyoruz.
İndirimdeyiz.
Bitiriyoruz.
Ucuzunda ucuzu.
Batan geminin malları.
Fabrikadan halka.
Sezonun indirimi.
İhraç fazlası ürünler.
Sezon sonu indirimi.
Seneye bu fiyata bulamazsın.
Başka yerde yok.
Emeklilere yarı yarıya.
Gençlere indirim.
Şimdi al üç ay sonra öde.
Geçen yazın fiyatına.
Daha neler neler.
Tüketici tüketmeye teşvik ediliyor.
Enflasyon körükleniyor.
Bol keseden harcamaya yönlendiriliyor.
Tüketici dediğimiz herkesi aldatan bir alışveriş teşviki yapılıyor.
Reklam denilen ürün tanıtımı insanları cezbetmek için her yolu deniyorlar.
İnsanın o giysiye veya yiyeceğe ihtiyacı olsun veya olmasın TV. reklamlarıyla insanlar yönlendiriliyor.
Ürün cazipmiş gibi gösteriliyor.
Maaşı veya bütçesi ve aylık geliri normalin üzerinde alışveriş yapmasına yetmeyeceği halde o aldatıcı veya teçvik edici tanıtım, raklam ve anonslar özellikle alışveriş hastalığına yakalanmış insanları davet ediyor.
Bu reklamlara kanmamak lazım.
Aile bireylerinin ihtiyacı olan ürünlere yönelmelerini tavsiye ediyorum.
Yoksa, halkımıza yukarıda saydığım aldatıcı veya alışverişi teşvik eden reklam ve tanıtım pazarlamalara aldanmamalarını öneriyorum.
İhtiyacınız varsa alın, yoksa almayın.