Spor

Antalyaspor’da ikinci Bülent Korkmaz dönemi resmen başladı

TFF 1.Lig ekiplerinden Antalyaspor’da teknik direktörlük görevine Bülent Korkmaz getirildi. Kırmızı beyazlılar deneyimli çalıştırıcıyla 1 yıllık sözleşme imzalarken Bülent Korkmaz, “ Hedefimiz Antalyaspor’u ait olduğu Süper Lig’e çıkarmak” dedi.

Abone Ol

12 yıl aradan sonra Süper Lig’den TFF 1.Lig’e düşen Antalyaspor’da Sami Uğurlu’dan boşalan teknik direktörlük görevine 58 yaşındaki Bülent Korkmaz getirildi. Deneyimli hoca için Döşemealtı Atilla Vehbi Konuk Tesisleri’nde imza töreni düzenlendi.

Törende konuşan Antalyaspor A.Ş Başkanı Mustafa Ergün, daha öncede takımda görev yapan Türk futbolunun efsane ismi Bülent Korkmaz ile yeniden bir araya geldikleri için mutlu olduklarını söyledi.

“HOCAMIZA GÜVEN TAM”

Amaçlarının Antalyaspor’u layık olduğu Süper Lig’e çıkarmak olduğunu dile getiren Ergün, “Hocamıza güvenimiz tam. İnşallah sağ salim takımımızı hedeflediğimiz lige çıkaracağız. 1 yıllık imza attık. Hocamızla daha detaylı konuşup kamp programını da belirleyeceğiz. Hem camiamıza hem hocamıza hayırlı uğurlu olsun” dedi.

“HEDEF SÜPER LİG”

7 yıl aradan sonra kırmızı beyazlı takıma gelen Bülent Korkmaz, “Gönül isterdi ki Süper Lig’deyken teknik direktör olarak göreve gelmekti. Ama maalesef geçmişte yapılan hem saha hem saha dışı hatalar sonucu Antalyaspor yoluna 1. Lig’de devam ediyor. Amacımız Antalyaspor’u yeniden ait olduğu yer olan Süper Lig’e çıkarmak. Bunu yapmak için elimizden gelen her şeyi yapacağız. Zor bir süreç olacak. Bu süreçte herkesin sabırlı olmasını istiyoruz. Çok çalışacağız sabırlı olursak karşılığını alacağız” diye konuştu.

“İSKELET BİR KADROMUZ VAR”

Herkesin uyumlu çalışması halinde Antalyaspor’un yeniden Süper Lig’e çıkacağının altını çizen Korkmaz, “Antalyaspor’a ilk geldiğimde de zor bir süreç vardı. O zaman birçok genç oyuncuyu A takıma kazandırdık. Gençlere önem veren bir hocayım. Hedeflerimizden biri genç yetenekli A takımda oynayabilecek oyuncuları kadroya alıp oynatmak. İleriki günlerde transfer sürecini göreceğiz. Kimlerin kalacağı ve gideceğine karar vermemiz lazım. Bunu konuşacağız. Belirli bir iskelet kadromuz var. Potansiyeli olan oyuncular var. Bizim görevimiz performansı düşük olan oyucuları da yükseltmek. Geçen seneki yapılan yanlışlar yapılmazsa o zaman hedefe gideriz. Alınan dersler vardır. Bu şehri takımı çok seviyorum. Kısmet bugüneymiş özel bir kulüp. Burada birçok oyucuyu kazandırdım. Antalyaspor’un 1. Lig’de olması üzücü” dedi.

Konuşmaların ardından Korkmaz, kendisini kırmızı beyazlı kulübe bağlayan 1 yıllık sözleşmeyi imzaladı.

{ "vars": { "account": "G-2WKLC3DMKW" }, "triggers": { "trackPageview": { "on": "visible", "request": "pageview" } } }